Odpowiedź Przewodniczącego Rady Powiatu na moją korespondencję w sprawie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

W dniu wczorajszym (piątek, 06.05) otrzymałem przesyłką poleconą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, korespondencję Przewodniczącego Rady Powiatu w Hrubieszowie, stanowiącą odpowiedź (znak: BRZ.0003.37.2022 z 02.05.2022 r.) na moją korespondencję z 20 kwietnia br. dot. potrzeby ustawowej uzupełnienia składu komisji skarg, wniosków i petycji, czytaj TUTAJ oraz TUTAJ

 Ze względu na to, że odpowiedź pana przewodniczącego z 02 maja br. jest jednozdaniowa pozwolę sobie na jej zaprezentowanie w całości, cytuję „W odpowiedzi na pismo z dnia 20 kwietnia 2022 r. w sprawie uzupełnienia składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji informuję, że komisja w składzie 3 osobowym może obradować, gdyż jest zapewnione quorum, a uzupełnienie składu komisji będzie procedowane na najbliższych sesjach Rady Powiatu”.

Nie mam ochoty polemizować z tą odpowiedzią ponieważ wszystko co miałem do powiedzenia w tej sprawie wyłożyłem – wydaje mi się zrozumiale – w korespondencji z 20 kwietnia br. i nie widzę potrzeby powtarzania się.

Zastanawiam się jedynie od podstawy jakiej przewodniczący liczy kworum niezbędne do prowadzenia obrad komisji skarg, wniosków i petycji?

Z pismem pana przewodniczącego można zapoznać się w zakładce menu „Wnioski” TUTAJ

 

Poleć, udostępnij !

Permalink do tego artykułu: http://suflerob.o11.pl/?p=15911

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany.